سلام خدمت اورژانس وردپرسی های عزیز ، برای خیلی از شما عزیزان حتما این مشکل پیش آمده است که ثبت نام برای وب سایتتون راه اندازی کردید و برخی از کاربر ها از ایمیل های فیک و یا ایمیل های تایمر دار استفاده میکنند که هیچ اعتباری ندارند و شما برای خبرنامه و یا کارهای دیگر نمیتوانید برای آن ها چیزی ارسال کنید.

در تیکه کد زیر مشاهده خواهید کرد که با این کد در هنگام ثبت نام وردپرس ، کاربر را مجبور میکند که از دامنه هایی که شما نوشته اید ، فقط بتواند استفاده کند و راه را برای استفاده از ایمیل های فیک میبندد.

برای این آموزش شما نیاز دارید که آموزش قبلی ما با عنوان “آموزش ساختن چایلد تم child theme برای قالب وب سایت” مشاهده کنید تا بتوانید کد هایی که در ادامه بهتون آموزش میدهیم رو ، به کد های قالبتون اضافه کنید.

 

function wpkomak_is_valid_email_domain($login, $email, $errors ){

// در این بخش ایمیل های مجاز را وارد کنید
$valid_email_domains = array(“gmail.com”,”yahoo.com”,”outlook.com”,”protonmail.com” ,”aol.com”,”mail.com”);
$valid = false;
foreach( $valid_email_domains as $d ){
$d_length = strlen( $d );
$current_email_domain = strtolower( substr( $email, -($d_length), $d_length));
if( $current_email_domain == strtolower($d) ){
$valid = true;
break;
}
}
// پیامی که اگر ایمیل معتبر نبود نشان دهد
if( $valid === false ){
$errors->add(‘domain_whitelist_error’,__( ‘<strong>ارور</strong>: شما فقط از سرویس دهنده های (yahoo, aol, google, protonmain, outlook, mail) میتوانید استفاده کنید.’ ));
}
}
add_action(‘register_post’, ‘wpkomak_is_valid_email_domain’,10,3 );

همانطور که در بالا مشاهده میکنید در آرایه valid_email_domains شما میتوانید هر آدرس دامنه ای که مورد پذیرش تان هست رو وارد کنید.

در بخش if بعدی نمایش میدهد که اگر ایمیل وارد شده با مشخصات شما مطابقت نداشت یک پیامی را به صورت ارور نمایش دهد که شما میتوانید آن را هم ویرایش کنید.

کافیست تکه کد بالا را در چایلد تم قالبتون و یا فانکشن خود قالب قرار دهید تا به همین راحتی بنوانید از ثبت نام با ایمیل های فیک ، جلوگیری کنید.😁

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید