آیا سایت جدید تجارت الکترونیکی را باز می کنید اما هنوز برای فروش خودکار آماده نیستید؟ YITH WooCommerce Catalog Mode یک افزونه است که برای کسانی که باید فروشگاه آنلاین خود را به فروشگاه الکترونیکی تبدیل کنند ، طراحی شده است.

آیا شما علاقه مند به نمایش فروشگاه محصولات بدون قرار دادن سریع آنها در بازار هستید؟ یا آیا می خواهید خریدهای کاربر را فیلتر کنید و به همه جزئیات فقط ثبت شده دسترسی دارید؟ آیا شما موجودی تهیه می کنید اما می خواهید محصولات را بصورت آنلاین رها کنید؟

حالت کاتالوگ YITH WooCommerce به شما امکان می دهد با حذف دکمه های “افزودن به سبد خرید” و هرگونه دسترسی به صفحات پرداخت ، مخفی کردن قیمت کالاها و فراهم آوردن امکان جایگزینی دومی با متون قابل تنظیم ، فروشگاه آنلاین خود را به فروشگاه تبدیل کنید.

در مقایسه با وب سایت های نمایشی که جزئیات محصول را نمایش نمی دهند و سرد و غیر شخصی هستند ، فروشگاه یک قدم بزرگ به جلو است زیرا کاربران را ترغیب می کند هر وقت نیاز به اطلاعات دقیق درباره محصول داشتند با سرپرست وب سایت تماس بگیرند ، و نه تعهدات خرید را بر عهده می گیرد.

فروشگاه آنلاین همیشه در دسترس است ، مشتری را فریب نمی دهد و مطابق انتظارات آنها در مورد خرید عمل نمی کند. برای انجام این کار ، افزونه YITH فرم های مخاطب را برای هر محصول جداگانه در اختیار کاربران قرار می دهد و برای هرکسی که می خواهد یک دکمه “اکنون با من تماس بگیرید” است که می تواند آزادانه پیکربندی شود.

خوب ، همه اینها در چند مرحله ساده با حالت کاتالوگ YITH WooCommerce ، که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را در بهترین حالت باز کنید ، اگر آماده نیستید که برای قیمت ها و فروش خودکار آماده رقابت شدید باشید.

 

  • دانلود رایگان افزونه YITH WooCommerce Catalog Mode Premium نسخه v2.0.5
  •  اماده سازی شده نسخه اصلی توسط تیم wpkomak
  • افزونه کاملا فعال می باشد
  • به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید.
❤️برای حمایت از ما فقط و فقط اورژآنس وردپرس رو به تمامی دوستاتون معرفی کنید❤️

دانلود (Download) :لینک مستقیم (Direct Link)

رمز فایل (File Password): www.wpkomak.ir

محتویات :  افزونه

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید