کابل – تم وردپرس WooCommerce حرفه ای و تمیز ، مدرن و سبک و حرفه ای برای خرید فروشگاه های آنلاین است. و توسط WPBakery Page Builder پشتیبانی می شود.

کابل با حداقل طراحی ممکن و تمرکز روی محصولات ، فروشگاه آنلاین شما را برای بینندگان جذاب تر و جذاب تر می کند. به این وسیله ارتباط خود را با مشتری افزایش دهید و به خرید آسان مشتری خود کمک کنید. قابلیت های مناسب برای مبلمان ، فروشگاه مردانه ، فروشگاه زنانه ، فروشگاه پوشاک ، فروشگاه ساعت ، فروشگاه کتاب ، فروشگاه لوازم آرایشی ، جواهرات لوکس ، فروشگاه عینک آفتابی ، بازارهای مبتنی بر فروشنده ، وب سایت های وابسته.

کابل دارای ویژگی های پیشرفته وب سایت های تجارت الکترونیک مانند Multi-Vendor Amazon، Alibaba، Flipkart، AliExpress و غیره است. وب سایت تجارت الکترونیکی پایه چند فروشنده می بایست با فروشنده دیگری تماس داشته باشد و کابل کاملاً قادر به شبکه های اجتماعی BuddyPress

می توانید بین هدر و پاورقی مختلف ، تغییر تایپوگرافی ، تنظیم فروشگاه Woocommerce و تنظیمات وبلاگ را انتخاب کنید و طرح های منحصر به فرد صفحه را با افزونه صفحه ساز WPBakery ایجاد کنید ، که به عنوان بخشی از آپشن های رایگان قالب است.

زمان برای کاوش در تمام ویژگی های بسیار جذاب در این قالب فرا رسیده، ما مطمئن هستیم که قالب کابل توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

 

  • دانلود رایگان قالب چند منظوره Kable نسخه ۱.۱
  • نال شده توسط تیم wpkomak
  • به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید.
❤️برای حمایت از ما فقط و فقط اورژآنس وردپرس رو به تمامی دوستاتون معرفی کنید❤️

دمو : مشاهده

دانلود (Download) : لینک مستقیم (Direct Link)

رمز فایل (File Password) : www.wpkomak.ir

محتویات : فایل قالب، افزونه ها، لایسنس ، دمو ، تغییرات ، مستندات

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید