TheGem یک تم وردپرس همه کاره ، پاسخگو و با عملکرد بالا با طراحی خلاقانه و مدرن است که متناسب با تعداد زیادی استفاده خلاقانه برای ساختن وب سایت ها است.
TheGem به عنوان یک جعبه ابزار ساخت وب نهایی از عناصر طراحی ، سبک ها و ویژگی های طراحی و توسعه ، به شما کمک می کند تا یک وب سایت چشمگیر و با عملکرد بالا را در عرض چند دقیقه و بدون دست زدن به یک خط کد ایجاد کنید. وقت خود را برای کد نویسی تلف نکنید ، خلاقیت خود را کشف کنید!
TheGem برای انواع مختلفی از کاربردهای خلاقانه با چنین انعطاف پذیری ساخته شده است که واقعاً می توان آن را چاقوی ارتش سوئیس از مضامین وردپرس نامید!
با بیش از ۴۰ مفهوم طراحی منحصر به فرد چند منظوره ، ۱۵۰ صفحه نمایشی خیره کننده ، هشت تنظیم ناوبری در بیش از ۲۰ سبک ، به علاوه طرح بندی صفحه انعطاف پذیر ، امکانات واقعا نامحدود است. ایده آل برای مشاغل شرکتی از هر اندازه و هدف ، آژانس خلاق با ایده های فانتزی ، از جمله فروشگاه مد کاملاً برجسته WooCommerce که آماده رفتن است ، وب سایت شما در عرض چند دقیقه به زندگی خواهد رسید. این موضوع همچنین نیازهای فریلنسر ، عکاس ، معمار و هنرمند دیجیتال را پوشش می دهد ، ویژگی های شگفت انگیز نمونه کارها را با طرح های اختصاصی متناسب با نیازهای فردی ارائه می دهد. همانطور که وبلاگ نویسی باتجربه که به دنبال طرح بندی های غیر معمول وبلاگ است که به برجسته کردن کمک می کند ، از ویژگی های وبلاگ TheGem الهام خواهید گرفت.
اگر یک طراح هستید که به دنبال یک وب سایت با استعداد هستید ، بیشتر به دنبال آن نباشید. TheGem با اشتیاق خلاقانه در قلب ساخته شده است و با طراحان برتر Behance.net همکاری می کند و شما می توانید طرح های نرم و صاف و زیبایی را ببینید که می دانید دوست دارید.
TheGem for WordPress همه چیز را برای تأمین خواسته های خود و نیازهای خلاقانه ارائه می دهد. قانع نشده؟ آن را برای چرخش و برخی از نسخه های نمایشی شگفت انگیز در حال حاضر!
  • دانلود رایگان قالب TheGem نسخه ۴.۱.۱.۱
  •  اماده سازی شده نسخه اصلی با تمام دمو ها توسط تیم wpkomak
  • اگر در راه اندازی دمو ها و قالب مشکلی داشتید حتما کامنت بزارید و یا با ما تماس حاصل بفرمایید
  • به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید.
❤️برای حمایت از ما فقط و فقط اورژآنس وردپرس رو به تمامی دوستاتون معرفی کنید❤️

 


دمو : مشاهده

دانلود (Download) : لینک مستقیم (Direct Link)

رمز فایل (File Password): www.wpkomak.ir

قیمت : ۵۹$ ، ۱۲۰ تومان

محتویات : پکیج کامل، فایل چیلد قالب، افزونه های پریمیوم رایگان،اسلایدر

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید