Medilink یک قالب وردپرسی برای مؤسسات پزشکی ، کلینیک ها ، بیمارستان ها و سازمان های بهداشتی محور است. این قالبی است که به طور خاص برای استفاده توسط وسایل نقلیه پزشکی طراحی شده است.
خواهید فهمید که Medilink به شما آزادی فراوانی می دهد تا در مورد سازمان بهداشت خود صحبت کنید به گونه ای که سوالی در ذهن بیماران نگذارد.
ایجاد یک وب سایت پزشکی همیشه باید در مورد ارائه نیازهای بیماران باشد. یکی از راه هایی که Medilink به این هدف دست پیدا می کند ، از طریق طرحی است که بر نیازهای بهداشتی متمرکز است.
دو ویژگی اصلی Medilink عبارتند از جدول زمانبندی پزشکان و صفحه برنامه. و همچنین ، یک صفحه انتصاب دکتر سریع.
این ویژگی ها به شما امکان می دهد تا بیماران سریعاً از طریق وب سایت شما قرار ملاقات را با پزشک مناسب انجام دهند. و از آنجا که Medilink یک قالب پزشکی واکنشگرا است ، بیماران شما این آزادی را دارند که با استفاده از تلفن هوشمند خود قرار ملاقات ها را انجام دهند.
فرم قرار ملاقات اجازه می دهد تا بیماران یک بخش بهداشت و پزشکان را انتخاب کنند. این تضمین می کند که آنها همیشه ملاقات صحیح را با پزشک مناسب انجام دهند.
از آنجا که ما می دانیم که نیازهای شما ممکن است منحصر به فرد باشد ، ما Medlink ساختیم تا چندین نوع طرح وب سایت را در بر بگیرد. در حال حاضر ، ۶ نسخه نمایشی صفحه اصلی منحصر به فرد داریم که همه اینها مختص صنعت بهداشت است.
علاوه بر این ، طراحی سفارشی ما به صفحات داخلی ، مانند پزشکان و بخشها گسترش می یابد. با استفاده از موضوع بهداشت Medilink WordPress ، مجموعه ای از ویژگی های برجسته را به دست می آورید تا اطمینان حاصل شود که سایت پزشکی شما به راحتی در دسترس همه است.
این قالب با برخی از بهترین ابزارهای سفارشی سازی موجود در بازار مجهز شده است. Medilink از Elementor Page Builder پشتیبانی می کند ، اما سفارشی سازی زیادی با استفاده از برنامه سازنده Live WordPress Live Customizer انجام می شود. هدف ما این است که این قالب را تا حد امکان آسان کنیم.

 

  • دانلود رایگان قالب Medilink نسخه ۱.۴.۳
  •  اماده سازی شده نسخه اصلی با تمام دمو ها توسط تیم wpkomak
  • اگر در راه اندازی دمو ها و قالب مشکلی داشتید حتما کامنت بزارید و یا با ما تماس حاصل بفرمایید
  • به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید.
❤️برای حمایت از ما فقط و فقط اورژآنس وردپرس رو به تمامی دوستاتون معرفی کنید❤️

 


دمو : مشاهده

دانلود (Download) : پیکوفایل (PicoFile)

رمز فایل (File Password): www.wpkomak.ir

قیمت : ۳۹$ ، ۶۰ تومان

محتویات : پکیج کامل

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید