ما مفتخریم که یکی از قالب های برتر SEO ، بازاریابی دیجیتال و قالب وب سایت آژانس فروش B2B را که توسط تیم ما طراحی شده است را ارائه کنیم. این به وضوح تمام خدماتی را که ارائه می دهید ، خواه در سایت سایت شما و یا کار شما ، نشان می دهد. SMM؛ بازاریابی موتور جستجو (SEM)؛ پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) بهینه سازی یا حتی آگهی نوشتن تبلیغ.
این شامل ۵ صفحه اصلی از پیش تعیین شده است ، بنابراین قطعاً مطلبی را پیدا خواهید کرد که به بهترین وجه متناسب با تجارت شما باشد. همچنین ، شامل صفحه بندی صفحه های مختلف اعضای تیم ، صفحات مشتری و خدمات است. آنچه شما را خاص خواهد کرد مجموعه ما از گالری های خیره کننده است که در طرح بندی صفحه ۱۰+ نمونه کارها موجود است. صفحات نمونه کارها ما به وضوح نشان می دهد نتایج کار شما باعث جذب مشتریان بالقوه بیشتر به همکاری تولیدی با شما می شود. این قالب شامل طرح بندی های مختلف وبلاگ (بیش از ۱۵!) با ویژگی اشتراک خبرنامه است – این امر مطمئناً فعالیت در سایت شما را افزایش می دهد ، و بطور ناخوشایند صفحات سایت شما را با موتورهای جستجو بهبود می بخشد.
با این حال ، همه اینها ویژگیهایی نیستند که این قالب در اختیار شما قرار می دهد – حتی می توانید کالاها یا محصولات و خدمات دیجیتالی را بطور مستقیم در سایت خود بفروشید! این قالب وردپرس کاملاً با WooCommerce سازگار است ، بنابراین شما هیچ مشکلی در تنظیم فروشگاه آنلاین خود تجربه نمی کنید.
به هر حال ، این قالب باعث توسعه ، انتشار و ارتقاء سایت شما واقعاً صاف و دلپذیر خواهد شد زیرا از یک کلیک واردات محتوای نسخه ی نمایشی ، اسناد جامع و اعضای تیم پشتیبانی دوستانه پشتیبانی می کند که خوشحال می شوند در صورت مواجهه با هر مسئله ای به شما کمک کنند.
با وجود این قالب که به طرز حیرت انگیزی از لحاظ ویژگی های کاملاً شگفت آور است ، از آنجا که دارای رعد و برق سریع ، کاملاً پاسخگو و متقابل مرورگر ، سازگار با RTL و WPML است ، به بازدید کنندگان سایت شما فقط احساسات مثبت می دهد. طراحی آن تمیز و مدرن است ، در حالی که محتوای سایت آموزنده و ساختارمند است. علاوه بر این ، بازدید کنندگان سایت شما از انیمیشن های خیره کننده شگفت زده خواهند شد.

 

  • دانلود رایگان قالب Seofy نسخه ۱.۵
  •  اماده سازی شده نسخه اصلی با تمام دمو ها توسط تیم wpkomak
  • اگر در راه اندازی دمو ها و قالب مشکلی داشتید حتما کامنت بزارید و یا با ما تماس حاصل بفرمایید
  • به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید.
❤️برای حمایت از ما فقط و فقط اورژآنس وردپرس رو به تمامی دوستاتون معرفی کنید❤️

 


دمو : مشاهده

دانلود (Download) : پیکوفایل (PicoFile)

رمز فایل (File Password): www.wpkomak.ir

قیمت : ۵۹$ ، ۱۰۰ تومان

محتویات : پکیج کامل، فایل چیلد قالب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید