BuddyBoss Platform ویژگی های انجمن را به وردپرس اضافه می کند. نمایه های اعضا ، کانال های فعالیت ، پیام های مستقیم ، اعلان ها و موارد دیگر!

بستر BuddyBoss ایده آل برای دوره های فروش آنلاین
BuddyBoss در حالی که مخاطبان خود را افزایش می دهید و درآمد خود را افزایش می دهید اشتراک دانش و اشتیاق شما را آسان می کند.

این پلتفرم یادگیری ساختاریافته ، یادگیری دانش، یادگیری اجتماعی و گیمیفیکیشن را برای یادگیری فعال فراهم می کند. شما همچنین می توانید به لطف یکپارچه سازی AppBoss برنامه تلفن همراه دارای وایت لیبل خود را داشته باشید تا کارمندان شما بتوانند در حین کار یاد بگیرند.

جوامع اینترنتی
ارتباطات آنلاین به مشترکان یا مشتریان شما امکان می دهد با نام تجاری شما متصل شوند. اعضا می توانند در مورد موضوعات در انجمن ها و گروه ها با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

این می تواند به شما در ایجاد وفاداری ، جمع آوری نظرات ، ارزش افزوده و جذب مخاطب با نام تجاری شما کمک کند. با یکپارچه سازی AppBoss ، می توانید برنامه تلفن همراه خود را راه اندازی کنید و با انجمن در حال تماس باشید.

برنامه های عضویت در اینترنت
با ایجاد یک جریان ثابت و قابل اعتماد از درآمد ، برای اعضای خود ارزش فراهم کنید. برای فعال نگه داشتن جامعه خود از قدرت جامعه و بازی سازی استفاده کنید.

آموزش شرکتی
داشتن یک مرکز مرکزی برای آموزش نیروی کار خود و ایجاد ارتباط و تعامل با کارمندان عامل اصلی موفقیت در بازار رقابتی امروز است. BuddyBoss به شما کمک می کند تا روی دانش آموز و تجربه یادگیری تمرکز کنید.

سازمانهای غیرانتفاعی
با دوره های آنلاین ساختار یافته برای کارمندان و داوطلبان ، هزینه های آموزش و آموزش را کاهش دهید. برای کمک به افزایش بودجه سازمان خود ، آموزش مهارتهای حیاتی مانند جمع آوری کمک مالی م fundثر یا نوشتن برنامه های کمک هزینه را ارائه دهید.

با استفاده از ویژگی های جامعه کارمندان ، داوطلبان و سهامداران خود را درگیر کنید ، به آنها ارزش بیشتری می دهید که می تواند بر اعتبار شما تأثیر بگذارد.

مدارس آنلاین و یادگیری ترکیبی
آموزش آنلاین سریعتر از هر زمان دیگری در حال پیشرفت است. BuddyBoss به شما کمک می کند تا یک فضای یادگیری انعطاف پذیر ایجاد کنید که دانش آموزان شما را از هرجای دنیا پشتیبانی کند.

 

  • دانلود رایگان افزونه BuddyBoss
  •  اماده سازی شده نسخه اصلی توسط تیم wpkomak
  • شامل تمامی فایل های دمو و فایل های باز
  • به صورت کاملا رایگان آن را میتوانید دانلود کنید.

❤️برای حمایت از ما فقط و فقط اورژآنس وردپرس رو به تمامی دوستاتون معرفی کنید❤️

 


⚠️برای مشاهده ، لاگین کنید یا عضو شوید . عضویت کاملا رایگان !!

6 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید